Skip to content

Huishoudelijk Ondersteuner

Ben je gemotiveerd, klantvriendelijk en beschik je over uitstekende sociale vaardigheden? Ben je opzoek naar een baan die goed te combineren is met een studie, schoolgaande kinderen of een andere baan én wil je graag iets betekenen voor een ander? Dan is werken als huishoudelijk medewerker bij AM BeterZorg iets voor jou!

Wie zijn wij?
Bij AM BeterZorg staat de cliënt centraal. Wij willen er zijn, als mensen ons nodig hebben en bijdragen aan hun kwaliteit van leven. Zoals in de visie van AM BeterZorg staat beschreven, vinden wij liefde voor mensen,

betrouwbaar zijn, steeds beter worden en mogelijkheden benutten enorm belangrijk. Het zijn onze kernwaarden. Ze geven weer waar wij met elkaar voor staan. Om beter te worden en te kunnen groeien, vindt AM BeterZorg B.V. het

noodzakelijk om te weten wat er speelt onder haar cliënten.

Wij vinden het belangrijk dat nieuwe collega’s zich thuis voelen in het team. Wij investeren in onze medewerkers, zo is er bijvoorbeeld ruimte voor persoonlijke of professionele groei. De deur van ons kantoor staat altijd open en de koffie/thee staat klaar.
Omdat wij begrijpen dat tevreden en gemotiveerde medewerkers de ruggengraat zijn van ons bedrijf, werken wij zoveel mogelijk met een vast dienstrooster die wij samen met de collega’s bespreken. Zo is er een goede balans tussen werk en privé.

Jouw taken zullen onder andere bestaan uit:

  • Alle voorkomende huishoudelijke taken

Wat heb je nodig?

  • Empathisch vermogen en een goed werkend luisterend oor
  • Je bent in het bezit van een recente VOG of bereid deze aan te vragen
  • Je kunt goed zelfstandig werken en verantwoordelijkheid nemen
  • Je hebt hart voor de zorg en een klantgerichte instelling
  • Je bent flexibel inzetbaar
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en beschikt over eigen vervoer
  • Je beschikt over goede communicatie vaardigheden
  • Je bent stressbestendig

Wat bieden wij?

  • Een salaris volgens de CAO VVT en op basis van je niveau en ervaring
  • Een uitdagende en afwisselende baan in de zorg
  • Een gezellig team met professionele collega’s
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Heb je inhoudelijke vragen over deze functie? Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op ons telefoonnummer
0316-782552 of per e-mail via info@ambeterzorg.nl

Wil je solliciteren op bovenstaande functie dan ontvangen wij graag je motivatiebrief en CV per e-mail.